fredag 20. juni 2014

The Scorch Trials av James Dashner

"The Scorch Trials (Maze Runner Series) by Dashner. James ( 2011 ) Paperback" av Dashner. JamesTittel: The Scorch Trials
Forfatter: James Dashner
Serie: Maze Runner#2
Sider: 359
Sjanger: Dystopi
Terningkast: #6

Solving the Maze was supposed to be the end. No more puzzles. And no more running. Thomas was sure that escaping meant he would get his life back. But no one knew what sort of life they were going back to...

Burned and baked, the earth is a wastland, it's people driven mad by an infection known as the Flare.

Instead of freedom, Thomas must face another trial. He must cross the Scorch to once again save himself and his friends...


Jeg synes:
Bare for å få nevnt det, så ble jeg ferdig med denne boka for veldig lenge siden. . . For å få se nøyaktig dato kan du se på Bokelskere brukeren min:)

Jeg startet på denne boka med en gang jeg var ferdig med The Maze Runner. Og jeg angrer ikke!
Dashner klarer å få meg limt fast til boka bare med første side! Det er spennende under hele boken, og det jeg skjønner ikke hvordan Dashner kan skrive en oppfølger som er like fantastisk som den første boka!

Thomas og vennene hans må på enda en test. Det ser ikke ut til at de noen sinne kan få seg litt ro. Denne gangen må de krysse the Scorch, en diger ørken. Ingen vet hvilke farer som venter dem, det eneste de vet er at det blir mye verre en det var i the Maze. . .

Jeg elsker alt med denne boka! Jeg skal prøve å ramse opp noen av hovedtingene jeg likte ekstra godt:
-Alle de nye karakterene.
-At handlingen tok nye vendinger hele tiden.
-Avslutningen.
-At Dashner klarte å få meg til å elske slutten av boka, og hate den!

Jeg anbefaler denne boka til alle! Man må bare lese denne serien! Den er helt fantastisk, og jeg elsker den!

Anmeldelser av tidligere bøker:
The Maze Runner#1

Bildet ble hentet her:
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51euF3llVgL._SL160_.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar