tirsdag 29. juli 2014

Necropolis av Anthony Horowitz

"The Power of Five - Necropolis (Power of Five)" av Anthony HorowitzTittel: Necropolis
Forfatter: Anthony Horowitz
Serie: The Power of Five#4
Sider: 386
Sjanger: Paranormal
Terningkast: #5

Fifteen-year-old Scarlett Adams is caught in a media storm after her strange disappearance - which she refuses to explain. Far away in Peru, Matt Freeman guesses the truth. Finally, he has found the fifth Gatekeeper: the last of the Five who must stand together against the dark power of the Old Ones.

But he's not the only one looking for her. Evil is one step ahead, luring Scarlett to Hong Kong, and trapping her in a dying city where there can be no escape.

Jeg synes:
Nå begynner disse bøkene å bli skikkelig spennende, og bøkene blir bedre også! Dette er en kjempegod serie til nå, og jeg gleder meg til siste bok!

Denne boka handler mest om å finne Scarlett, den siste Gatekeeper. Det er lettere sagt enn gjort, for de er ikke de eneste som leter etter henne.
Endelig vet de hvor Scarlett er, men det vet da også the Old Ones. . .

Jeg elsker coveret på boka! Alle bøkene i serien er så kule! Og jeg har alle sammen^-^

Nå kom det endelig en jente inn i boka! Det har nesten bare vært gutter i serien til nå, og det er fint at det blir litt forandring. Jeg liker Scarlett veldig godt, men jeg følte ikke helt at jeg ble "bedre kjent" med henne da jeg leste om henne. Kanskje det blir bedre i bok 5:)

Alt i alt, beste boka i serien til nå!

Anmeldelser av tidligere bøker:
Raven's Gate#1
Evil Star#2
Nightrise#3

Bildet ble hentet her:
https://bokelskere.s3.amazonaws.com/c0082a59736fc6779b2a158b7ccc11b19084dde98b125904a3758114.jpeg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar