søndag 22. november 2015

Jeg leser: Days of Blood & Starlight av Laini Taylor

Nå er det en stund siden jeg har skrevet et innlegg, så jeg bestemte meg for å dele med dere hva jeg holder på å lese. Akkurat nå leser jeg Days of Blood & Starlight av Laini Taylor, som er bok to i Daughter of smoke & Bone-trilogien. Jeg kommer ikke til å fortelle særlig mye hva serien handler om, fordi jeg tror bøkene blir bedre hvis du ikke vet særlig mye om hva de kommer til å handle om når du begynner å lese. Det er en fantasy/paranormal-ish bok, det kan jeg vel fortelle. Det er også mye romanse involvert, men det er vel ikke en stor sjokker for noen.

Jeg er snart halvveis i boka, og jeg liker den veldig godt. Det er ikke særlig mye som skjer enda, men allikevel så kan jeg ikke unngå i bli sugd inn i verden som Laini Taylor har skapt. Jeg liker veldig godt måten hun skriver på, og jeg liker selve følelsen denne serien har, en litt mystisk aura nesten. Det virker kanskje litt rart, men jeg liker veldig godt hvordan denne serien utvikler seg og jeg gleder meg til å fortsette å lese. Men nå er det jo slik at det er veldig travelt på skolen for tiden, så jeg kommer mest sannsynlig ikke til å få særlig tid til å lese i de kommende ukene. Men samtidig håper jeg at jeg kan bli ferdig med boka i løpet av uka, og så kanskje til å med begynne på den siste boka. Disse bøkene har nemlig stått på hylla mi i et år, så jeg synes det er på tide at de endelig blir lest.


Jeg har veldig høye forventninger til denne serien, så jeg håper at bøkene bare blir bedre og bedre. Fortell meg hva du holder på å lese, og om du har lest Daughter of Smoke & Bone-trilogien eller ei. I så fall, hva synes du om serien, og hvilken bok likte du best?

Bildene ble hentet fra Bloody Bookaholic og Bewitched Bookworms.

3 kommentarer:

  1. Jeg leser House of Hades av Rick Riordan for øyeblikket, men jeg har tenkt til å starte på Daughter of Smoke & Bone når jeg er ferdig, den virker veldig interesant

    SvarSlett
    Svar
    1. House of Hades er skikkelig bra!:) Og jeg håper du liker Daughter of Smoke & Bone.

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett